Cum contactezi serviciul relații clienți Hidroelectrica

Hidroelectrica este unul dintre cei mai importanți furnizori de energie electrică din România. Ai o întrebare despre factura de energie electrică, vrei să raportezi o pană de curent sau ai nevoie de alte informații legate de contractul tău cu Hidroelectrica? Aici găsești toate datele de contact necesare pentru a intra în legătură cu serviciul relații cu clienții.

Date de contact Hidroelectrica

  • Telefon Hidroelectrica relații clienți: 021 9834 sau 021 9861.
  • Fax: 021 31 11 183
  • Telefon transmitere index: 0800 800 359
  • Email: [email protected]
  • Adresa: Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, București, Cladirea Tower Center, Et. 10-15, Cod postal: RO-011171.

Aceste numere sunt disponibile pentru orice tip de solicitare, inclusiv probleme legate de facturi, informații generale sau alte întrebări.

Contact deranjamente Hidroelectrica

Ai o pană de curent sau observi alte probleme cu furnizarea energiei electrice? Pentru a raporta un deranjament și a solicita intervenția rapidă a echipei Hidroelectrica, poți utiliza următoarele metode de contact:

  • Numerele de telefon dedicate departamentului de furnizare: 021 9834 sau 021 9861
  • Trimite un email la adresa: [email protected], detaliind clar natura problemei și locația unde s-a produs deranjamentul.

Reclamații Hidroelectrica

Ai o problemă legată de serviciile oferite de Hidroelectrica și dorești să formulezi o reclamație? Iată câteva modalități prin care poți intra în contact cu echipa de relații cu clienții:

Pentru a discuta direct cu un reprezentant și a-ți înregistra reclamația, te poți adresa la următoarele numere de telefon: 021 9834 sau 021 9861.

O altă opțiune este să trimiți un e-mail detaliat la adresa [email protected].

Poți vizita sediul central Hidroelectrica, situat în București, la adresa: Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, Clădirea Tower Center, Et. 10-15.Programul de lucru cu publicul este de luni până joi, între orele 10:00 și 14:00.

În funcție de locația ta, poți depune reclamația și la cea mai apropiată sucursală. Programul de lucru în aceste centre este, de obicei, de luni până joi, între orele 12:00 și 13:00. Însă, pentru a fi sigur de programul exact, îți recomandăm să contactezi în prealabil sucursala respectivă.

Modalități de transmitere a indexului

Alege una dintre următoarele metode pentru a comunica indexul contorului tău:

Sună la numărul gratuit 0800 800 359 în intervalul stabilit. Un operator te va asista în procesul de transmitere.

Prin aplicația iHidro pe care o poți descărca din App Store sau Google Play Store.

Online, prin formularul online cu datele solicitate.

Programul de lucru al Hidroelectrica

Pentru orice cereri legate de contractele de energie electrică, facturare sau alte informații, Hidroelectrica este disponibilă conform următorului program de lucru cu publicul:

Sediu Central

S.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A.
Adresă: Bd. Ion Mihalache, nr. 15-17, sector 1, București, Clădirea Tower Center
Program: Luni – Joi, 10:00 – 14:00

Sucursale Hidrocentrale

Bistrița

Adresă: Str. Locotenent Draghiescu, nr. 13, 610125 Piatra Neamț, județul Neamț
Program: Luni – Joi, 12:00 – 13:00

Cluj

Adresă: Str. Taberei, nr. 1, 400512 Cluj-Napoca, județul Cluj
Program: Luni – Joi, 12:00 – 13:00

Curtea de Argeș

Adresă: Bd. Basarabilor nr. 82-84, 115300 Curtea de Argeș, județul Argeș
Program: Luni – Joi, 12:00 – 13:00

Buzău

Adresă: Str. Dorin Pavel nr. 1, 120290 Buzău, județul Buzău
Program: Luni – Joi, 12:00 – 13:00

Hațeg

Adresă: Bd. N. Titulescu, nr. 23, 335500 Hațeg, județul Hunedoara
Program: Luni – Joi, 12:00 – 13:00

Porțile de Fier

Adresă: Strada I. Gh. Bibicescu nr. 2, 220103 Drobeta Turnu Severin, județul Mehedinți
Program: Luni – Joi, 12:00 – 13:00

Râmnicu Vâlcea

Adresă: Str. Decebal, nr. 11, 240265 Râmnicu Vâlcea, județul Vâlcea
Program: Luni – Joi, 12:00 – 13:00

Sebeș

Adresă: Str. Alunului, nr. 9, 515800 Sebeș, județul Alba
Program: Luni – Joi, 12:00 – 13:00

Ce este My Hidroelectrica

My Hidroelectrica este o platformă online destinată clienților Hidroelectrica, care le permite să gestioneze și să acceseze diverse informații legate de serviciile de furnizare a energiei electrice. Prin intermediul acestei platforme, utilizatorii pot beneficia de următoarele funcționalități:

  • Consultări de facturi – vizualizarea și descărcarea facturilor emise.
  • Transmitere index autocitit – comunicarea indexului contorului de energie electrică.
  • Contractare online – încheierea de noi contracte de furnizare a energiei electrice.
  • Schimbarea furnizorului – procedura de schimbare a furnizorului de energie electrică.
  • Alte servicii – Informații despre tarifele de energie electrică, întrebări frecvente, contacte utile și multe altele.

Pentru a utiliza My Hidroelectrica, este necesar să te autentifici cu datele tale de cont. Dacă nu ai un cont, poți crea unul pe site-ul Hidroelectrica la pagina https://ihidro.ro/portal/.

Oferte si tarife Hidroelectrica clienți casnici

1.Serviciul Universal – Clienți Casnici

Prețul energiei electrice: 0.28382 lei/kWh
Prețul energiei electrice active: 0.28000 lei/kWh

Prețul final al contractului de furnizare a energiei electrice poate varia în funcție de amplasarea geografică a locului de consum.

2. Hidro DINAMIC C – Clienți Casnici

Oferta Hidro DINAMIC C este bazată pe un preț dinamic, care fluctuează în funcție de variațiile din Piața pentru Ziua Următoare (PZU).

Prețul este influențat și de profilul de consum al clientului, ceea ce permite o adaptare continuă la condițiile de piață și la cerințele individuale ale consumatorului.

3. Viitor Verde Captiv – Clienți Casnici

Prețul energiei electrice active pentru 12 luni: 0.28000 lei/kWh

Oferta Viitor Verde Captiv se adresează consumatorilor care doresc să beneficieze de un preț fix pentru energia electrică activă pe o perioadă contractuală de 12 luni, fără fluctuații sau surprize în costuri.

Ofertă energie electrică pentru clienți business

1. Oferta Standard pentru Business

Prețul energiei electrice pentru clienții business este 0,62382 lei/kWh.

2. Hidro DINAMIC B

Pentru clienții noncasnici cu un consum anual estimat sub 100 MWh și contoare inteligente, oferta Hidro DINAMIC B propune un preț variabil, ajustat conform prețurilor din Piața pentru Ziua Următoare (PZU).

Întrebări Frecvente (FAQ)

Ce este de făcut dacă primesc cu întârziere factura?

Creați un cont pe aplicația iHidro pentru acces instant la facturi, activați factura electronică, solicitați-o prin e-mail la [email protected] sau contactați Centru de Relații cu Clienții.

Unde găsesc lista cu întreruperi de furnizare a energiei electrice?

Consultați site-urile Operatorilor de Distribuție: Delgaz Grid, Distribuție Energie Oltenia, Distribuție Energie Electrică România și Rețele Electrice Muntenia/Banat/Dobrogea pentru informații despre întreruperi planificate și neplanificate.

Care este intervalul de transmitere a indexului autocitit de pe contor?

Transmiteți indexul lunar, între 24-28 ale lunii, prin telefon la 0800 800 359, aplicația iHidro sau portalul Hidroelectrica.

Ce documente sunt necesare pentru încheierea unui contract de furnizare a energiei electrice?

Sunt necesare cererea completată, copia actului de identitate, copia ultimei facturi sau Avizul Tehnic/Certificatul de Racordare și declarația pe propria răspundere.

Ce este POD-ul?

POD-ul este codul unic pentru fiecare punct de măsurare, generat de Operatorii de Distribuție. Este un cod alfa-numeric care apare pe facturi și în aplicația iHidro.

Ce trebuie să fac în caz de probleme cu alimentarea cu energie?

Verificați întreruperile pe site-urile Operatorilor de Distribuție. Dacă problema persistă, contactați Centru de Relații cu Clienții pentru asistență.

Cum pot să îmi modific contractul de furnizare?

Contactați Centru de Relații cu Clienții pentru a modifica contractul sau completați formularele pe portalul Hidroelectrica.

Cum pot să depun o reclamație?

Depuneți reclamația prin aplicația iHidro, portalul Hidroelectrica, e-mail la [email protected] sau contactați Centru de Relații cu Clienții.

Din Aceeasi Categorie

Articole Recente